Skip to main content

A gyors és precíz ügyvédi munkához mindenképpen elengedhetetlen, hogy Ön is segítse az ügyvéd munkáját.

Az első és legfontosabb, hogy készüljön fel az első konzultációra és gyűjtse össze az összes iratot, ami az üggyel kapcsolatos. (Ha nem biztos abban, hogy mire lehet szüksége az ügyvédnek, akkor inkább vigyen magával több iratot, az ügyvéd segíteni fog a megfelelő iratok kiválasztásában.)

EZEKRE AZ IRATOKRA LEHET SZÜKSÉGE AZ ÜGYVÉDI KONZULTÁCIÓN:

  1. szerződés,
  2. hatósági határozat,
  3. levél,
  4. kereset,
  5. társasházi alapító okirat,
  6. ügyvédi munkadíj, stb.

EZEKRE AZ IRATOKRA LEHET SZÜKSÉGE szerződésnél:

  1. személyi igazolvány,
  2. lakcímkártya,
  3. adókártya,
  4. ügyvédi munkadíj.

+ 1 TIPP, ami nagyon megkönnyítheti az ügymenetet:

Bonyolultabb ügy esetén írja le kronológiai sorrendben a legfontosabb tudnivalókat. Foglalja össze, hogy mikor, mi történt, kik a legfontosabb szereplők az ügyben. Ezzel jelentősen megkönnyítheti az ügyvéd dolgát és sokkal gyorsabb válasz lépésekre számíthat, sőt óradíjas elszámolásnál még pénzt is megtakaríthat magának.


További cikkeink a témában:

Hogyan kell ügyvédet váltani?

Mi az ügyvéd feladata?

Leave a Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.