Nem elégedett az ügyvédjével?
Elérkezettnek látja az időt, hogy ügyvédet váltson?
Az ügyvéd és az ügyfél közötti együttműködés legfontosabb eleme a bizalom. Bizalmi viszony csak akkor létezhet, ha az ügyvéd becsülete, tisztessége és feddhetetlensége megkérdő jelezhetetlen.
Amennyiben úgy érzi, hogy már nem bízik meg ügyvédjében, akkor talán itt az ideje ügyvédet váltania.
Így lásson hozzá az ügyvéd váltáshoz:
1. lépés az ügyvéd váltáshoz: Választás
Válassza ki új ügyvédjét. Egyeztessen vele konzultációs időpontot, amikor meg tudjál beszélni az együttműködés feltételeit: megbízási díj, teljesítési határidők, stb.
2. lépés az ügyvéd váltáshoz: Felmondás
Ellenőrizze, hogy a jelenlegi ügyvédi megbízási szerződésében mennyi a felmondási idő. 30 nap, 60 nap, vagy esetleg még több? A felmondási időnek megfelelő időpontban kezdeményezze írásban az ügyvédi megbízási szerződésének felmondását.
3. lépés az ügyvéd váltáshoz: Iratok átadása
A felmondásról szóló levélben értesítse az ügyvédet arról is, hogy záros határidőn belül (ez leginkább 5-8 nap) adja át Önnek a nála lévő iratokat. Az iratok átadás-átvételéről jegyzőkönyvet kell felvenni, amelyben rögzíteni kell tételesen az átvett iratokat.
4. lépés az ügyvéd váltáshoz: Új megbízás
Megbízási szerződés megkötése az új ügyvéddel.
Amennyiben az ügyvéd váltással kapcsolatosan kérdése merülne fel, keressen meg minket az alábbi elérhetőségeken:
Irodánk címe: 1117 Budapest, Váli utca 4. IV. em. 2. aj. (42-es kapucsengő)
Kapcsolattartó: dr. Tóth Renáta ügyvéd
Telefon (8:30 és 18:30 között bármikor hívható): 30/711-8-115